loading...
عشقه یاسمین و میلاد
میلاد ملودی بازدید : 19 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

عشق میلاد و یاسمین

دستام تو دست عشقمه دنیارومن دارم

قد خدای آسمون من تورودوس دارم

باتوخوشبخت ترین عاشق رو زمین

قصم به تو که تا ابد تویی عزیزترینم

 

یاسمینم به تنت چه قشنگه این لباس 

منوتو مال همیم دنیا مال مادوتاست

بده دستاتو به من ماه مهرخوب من

باتو جاودانه میشه لحضه های خوبه من

 

چشمه حسودا کور بشه چه انتخابی کردم

امشب یه تیکه ماه شدی دور چشات بگردم

وازه به وازه خط به خط من به تو فک میکردم

که این ترانه ی قشنگو به تو هدیه کردم

 

یاسمینم به تنت چه قشنگه این لباس 

منوتو مال همیم دنیا مال مادوتاست

بده دستاتو به من ماه مهرخوب من

باتو جاودانه میشه لحضه های خوبه من

 

 

 

دستام تو دست عشقمه دنیارومن دارم

قد خدای آسمون من تورودوس دارم

باتوخوشبخت ترین عاشق رو زمین

قصم به تو که تا ابد تویی عزیزترینم

 

یاسمینم به تنت چه قشنگه این لباس 

منوتو مال همیم دنیا مال مادوتاست

بده دستاتو به من ماه مهرخوب من

باتو جاودانه میشه لحضه های خوبه من

 

چشمه حسودا کور بشه چه انتخابی کردم

امشب یه تیکه ماه شدی دور چشات بگردم

وازه به وازه خط به خط من به تو فک میکردم

که این ترانه ی قشنگو به تو هدیه کردم

 

یاسمینم به تنت چه قشنگه این لباس 

منوتو مال همیم دنیا مال مادوتاست

بده دستاتو به من ماه مهرخوب من

باتو جاودانه میشه لحضه های خوبه من

برچسب ها عاشقانه میلاد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 302